fbpx

ניסוח חוזה מקרקעין

חוזה מקרקעין הוא בעל השלכות כלכליות לרוב האנשים מפני שהוא מאגד בתוכו סעיפים הנוגעים לנכס עם שווי ערך גבוה. בין אם זה מכירה של נכס ובין אם זה קנייה של נכס, לכל סעיף בחוזה יש משמעויות הרלוונטיות ל-2 הצדדים, לכן ניסוח החוזה בצורה משפטית ומקצועית הוא אחד הדברים החשובים לביצוע. למשרד עורכי דין העוסק בתחום דיני מקרקעין יש את הידע הדרוש ואת היכולת לנסח חוזה מקרקעין אשר יהיה קביל משפטית במידה ויהיה צורך. חוזה מקרקעין מטרתו לשמור על האינטרסים של 2 הצדדים לחוזה ועל כן, עורך הדין המנסח את החוזה לוקח את האחריות הגדולה לבצע זאת בצורה המקצועית ביותר. 

ניהול משא ומתן מול הקונה או המוכר 

אחד התהליכים המתרחשים באופן טבעי כאשר הקונה והמוכר מגיעים לחתום על חוזה מקרקעין הוא תהליך של ניהול משא ומתן. כל צד מעוניין למקסם את העסקה, בין אם זה ברווח הכלכלי ובין אם זה כהבטחה לקיום הזכויות שלו בנכס. את המשא ומתן מול הצד השני בחוזה, מומלץ לעשות רק עם משרד עורכי דין מקצועי אשר המומחיות של עורכי הדין במשרד הוא תחום דיני המקרקעין. 

ניסוח חוזה מכר דירה 

תחום דיני המקרקעין כולל תקנות רבות ותקדימים משפטיים אשר יכולים להשפיע על כל ניסוח של סעיף בחוזה שלכם. אם כן, ניסוח חוזה מכירה או קנייה של דירה חיוני ביותר לבצע יחד עם עורך דין בעל ניסיון בתחום הנדל”ן, על מנת שכל הזכויות הכלכליות שלכם ישמרו על-פי סעיפי החוזה. משרד עורכי דין יפת לוי מציע לכם לשכור את שירותי המשרד בכל ניסוח חוזה מקרקעין ולהינות מידע רב וניסיון בניסוח חוזי מקרקעין מכל הסוגים. ההתמחות של משרד עורכי דין יפת לוי הוא בניסוח חוזי מקרקעין של פרוייקטים מורכבים כמו פרוייקט תמ”א 38-2 לפינוי בינוי והוא נחשב לאחד המשרדים המקצועיים ביותר בתחום.  

משרד עורכי דין יפת לוי מציע – ניסוח חוזה מקרקעין  

ליצירת קשר עם צוות משרד עורכי דין יפת לוי, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר המשרד! 

נשמח לעמוד לשירותכם!

ניסוח חוזה מקרקעין

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה בנושא מקרקעין ואנו נשיב בהקדם

דילוג לתוכן