fbpx

הסכם שיתוף בדירה

אני לא מומחה אבל נראה לי דרך העדשות של אזרח רגיל שתחום המקרקעין על כל תחומיו הרבים וחוקיו ותקנותיו הרבים הוא התחום הכי מורכב מכל תחומי המשפט הקיימים. יכול להיות שאני כמובן טועה אבל כמובן שזה לא משנה לעצם המאמר. כך או כך ניתן בוודאות לקבוע שההשלכות של תחום זה על חיינו, בעיקר מהבחינה הכלכלית הנן גדולות ביותר. ולא רק על חיינו אלא בהחלט ניתן לומר שעל חיי משפחתינו, ילדינו ואפילו נכדינו וצפונה משם. אין בכלל ספק שעבור כל פעולה רלוונטית לתחום הקרקעין, משפטית או חוזית, או הקשורה להסכמים בין אנשים בתחום זה, אנחנו, כאזרחים מין השורה נזדקק לליווי הכי טוב ומקצועי שניתן לקבל. 

אחרי שהסכמנו על כך, בואו נבחן כמה מיקרים בהם נידרש לאותו ליווי צמוד וייעוץ משפטי ומי הוא המשרד שיכול לעזור לנו בצורה הכי יעילה וטובה. הסכם שיתוף בדירה, הסכם שיתוף במקרקעין, פירוק שותפות במקרקעין, פירוק שותפות בנכס. תחום השותפויות הוא בעייתי כי, כמו בהרבה תחומים אחרים, כמו לדוגמה תחום הנישואין, כאשר נכנסים לשותפות לאף אחד מהצדדים בדרך כלל אין כוונה להפר אותה ואפילו אולי זאתי שותפות בין חברים טובים או אפילו אוהבים. אבל אין לנו יכולת לצפות את העתיד ודווקא הסכמים טובים אפילו בתחום הזה של הסכם שיתוף בדירה יכולים למנוע בעיות אחרי זה כאשר שני הצדדים מחוייבים בעבותות להסכם ומחיר היציאה ממנו כבד מידי.

נשמח לעמוד לשירותכם!

אם אתם עומדים בפני הצורך בכניסה לשותפות כזאת כמו הסכם שיתוף בדירה או הסכם שיתוף במקרקעין או כל הסכם שיתוף או פירוק, כדאי שתכירו את יפת לוי ושות משרד עורכי דין ונוטוריון. לאחר שהכרתם, אומר לכם שזהו אחד מהמשרדים, לפחות באזור המרכז, אשר מתמקד אך ורק בתחום המקרקעין ולא מתפזר על כלל הנושאים המשפטיים האחרים. עורכי הדין של יפת לוי ושות משרד עורכי דין ונוטורין ילוו אותכם בכל המקצועיות הדרושה בכל הסכמי השיתוף שאתם מתכוונים להיכנס אליהם וכמובן גם בהסכמי הפירוק שהם חשובים לא פחות כגון פירוק שותפות במקרקעין או פירוק שותפות בנכס. 

זכרו, אם אתם נדרשים להסכם שיתוף בדירה, אל תתעצלו וצרו קשר עם יפת לוי ושות משרד עורכי דין ונוטוריון. בהצלחה.  

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה בנושא מקרקעין ואנו נשיב בהקדם

דילוג לתוכן